.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در حاشيه ديدار تيم‌هاي پگاه گيلان و پيروزي تهران

در هفته نوزدهم از رقابتهاي فوتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور، تيم‌هاي انتهاي جدولي و صدر جدولي به مصاف هم رفتند كه در نهايت تيم ته جدولي پگاه گيلان موفق شد تيم صدر جدولي پيروزي تهران را با نتيجه يك بر صفر شكست دهد و شگفتي هفته نوزدهم را رقم بزند.

* اين ديدار عصر روز يكشنبه در ورزشگاه سردارجنگل شهرستان رشت، در يك زمين لغزنده و گل‌آلود و در حضور حدود ‪ ۱۰‬هزار تماشاگر برگزار شد كه حدود ‪ ۷۰‬درصد آنرا طرفداران تيم پگاه تشكيل مي‌دادند.


* بليط فروشي اين مسابقه از ساعت ‪ ۹‬و ‪ ۳۰‬دقيقه صبح امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت آغاز شد و دربهاي ورزشگاه نيز از ساعت ‪ ۱۰‬صبح به روي تماشاگران گشوده شد.


* همانطور كه انتظار مي‌رفت استقبال چنداني از اين مسابقه نشد كه مي‌توان شرايط بد جوي و دوري ورزشگاه را از عوامل تاثيرگذار عدم استقبال اين ديدار عنوان كرد.


* تيم فوتبال پگاه گيلان در اين مسابقه از يك بازيكن جديد كامروني خود استفاده كرد كه اين بازيكن "ژئو نگالا" در اين ديدار بسيار خوب ظاهر شد و در طول اين مسابقه بارها دفاع تيم پيروزي را به هم ريخت.


* مسوولان تربيت بدني گيلان موفق شدند زمين ورزشگاه را به اين بازي برسانند گرچه در اين زمين برفي وجود نداشت اما بسيار لغزنده بود. هواي رشت تا قبل از ظهر امروز باراني بود كه در لغزندگي زمين تاثير فراواني داشت.


* جايگاه‌هاي تماشاگران نيز از برف پاكسازي شده بود اما دورتادور زمين پر از برف بود كه اين نشان‌دهنده تلاش مسوولان براي رساندن اين زمين به مسابقه بود.


* "عليرضا فغاني" داور اين مسابقه در اين ديدار پنج كارت زرد و دو كارت قرمز به بازيكنان دو تيم نشان داد كه در نهايت "هادي سهرابي" از تيم پگاه و "محمد نصرتي" از تيم پيروزي با دريافت كارت قرمز از بازي اخراج شدند.


* "نادر دست‌نشان" سرمربي تيم فوتبال پگاه گيلان نيز پس از اخراج بازيكنش به دليل اعتراض به تصميم داور، وي نيز اخراج شد و از روي سكوهاي ورزشگاه نظاره‌گر بازي بود.


* تيم پگاه گيلان گرچه دراين ديدار به پيروزي رسيد و جمع امتيازات خود را به عدد ‪ ۱۴‬رساند اما همچنان در انتهاي جدول قرار دارد و از طرف ديگر تيم پيروزي تهران با شكست در اين مسابقه همچنان با ‪ ۳۹‬امتياز در صدر جدول رقابتها قرار دارد



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.